vanilka
Administrator
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gr 5/us
|
Wysłany: Pon 22:00, 26 Lut 2007 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin Forum
KORZYSTANIE Z SERWISU OZNACZA AKCEPTACJĘ REGULAMINU!
1.Pani Admin ma zawsze racje:P
2.Uważasz inaczej patrz pkt.1
3. Nowi użytkownicy forum powinni w pierwszej kolejności zapoznać się z Regulaminem i sprawami organizacyjnymi zanim zaczną poruszać się po pozostałych działach forum.
4. Udostępniam użytkownikom forum możliwość uczestniczenia w serwisie, który jest miejscem wymiany informacji, komentarzy, doświadczeń, materiałów myśli i opinii wśród studentów 3 roku budownictwa i innych osób zainteresowanych uczestnictwem na forum.
5.Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto
6.Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z uczestnictwa lub modyfikować swoje dane.
7.Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania, staramy się o kulturalne wypowiedzi, nie nadużywamy wulgaryzmów (w stosunku do siebie). Wszelkie przejawy dyskryminacji, ubliżania lub wulgaryzmy pod adresem innych użytkowników będą karane usunięciem z forum.
8.Staramy się umieszczać na danym Forum tematy i odpowiedzi zgodne z jego przeznaczeniem. Wymagane jest:
o Podawanie konkretnego tematu. Nie tworzymy topików o nazwie, która nic nie mówi o danym temacie, czyli nie tworzymy, np. "Pytanie", "Problem", "Co się dzieje?".
o Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo "" będą usuwane
o trzymanie się tematu, zarówno ogólnego dla określonego Forum tematycznego jak i w stosunku do konkretnego wątku,
o zapoznanie się z opisem tematów poruszanych w danym Forum tematycznym przed wysłaniem na nie wiadomości,
o jeśli to możliwe, staramy się naszym wiadomościom nadawać własne tytuły - zwiększy to czytelność wątków i pozwoli zorientować się, czego dotyczą pojedyncze wypowiedzi.
o Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.
9.Nie umieszczamy postów na tematy, które były już omawiane (aby to sprawdzić używamy funkcj SZUKAJ)
10.Nie zapychamy Forum wypowiedziami typu "Masz rację" - jeśli chcemy poprzeć czyjąś wypowiedź, staramy się ją rozwinąć, zaprezentować własne argumenty.
11.Jeżeli nikt jeszcze nie odpowiedział na naszego posta a chcemy coś dodać do swojej wypowiedzi używamy funkcji EDYCJA - nie dodajemy nowego wpisu. Jednocześnie dla czytelności dyskusji prosimy o takie edytowanie wpisu by następujące po nim posty nie traciły sensu.
12.Nie piszemy ciągiem tzn. bez używania znaków interpunkcyjnych (przecinki, kropki na końcu zdania itd.) Staramy się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii, interpunkcji i składni. Uprasza się o zwracanie szczególnej uwagi .Proszę o unikanie literówek, gdyż nie posiadamy maszyny odszyfrowującej posty niektórych osób .
13.Kolor czerwony czcionki służy do przekazywania istotnych wiadomości i jest zarezerwowany wyłącznie dla Administratorów i Moderatorów Forum, prosimy więc o nie stosowanie go przy pisaniu postów
14.W przypadku naruszenia zasad podanych w regulaminie:
a. użytkownik dostanie ostrzeżeniemoderowane będą posty, w których nastąpiło złamanie regulaminu.
b. zamykane będą tematy, w których:
§ nastąpiło złamanie regulaminu,
§ odpowiedź na pytanie została udzielona (o czym decyduje moderator, autor posta może także o to poprosić, ale jego prośba nie musi zostać spełniona).
c. czasowe blokowanie korzystania z konta:
§ długość bana wg. decyzji adminów / moderatorów
d. usunięcie z listy Użytkowników
15. Pod rozwagę każdego użytkownika daję poszanowanie prywatności na forum.
Sprawy poruszane na PW lub w działach zamkniętych nie powinny trafiać na forum publiczne lub inne forum bez zgody osoby zainteresowanej.
16. Jeśli wystapią jakieś problemy dotyczace funkcjonowania forum, błedów na wątkach lub cokolwiek innego, najpierw proszę zwrócić sie do Moderatora danego działu, w którym problem wystapił, a później do Administratora, jeśli problem nie zostanie wyjaśniony.
Wszelkie błędy można zgłaszac na PW lub w dziale O! Problem.
17. Proszę również o staranne dobieranie swojego nicka, gdyż nie ma możliwości jego zmienienia.
18. Przeglądać forum i czytać posty mogą wszyscy użytkownicy, nie wyłączając gości.
19. Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.
20. Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą usuwane bez informowania autora.
21. Ujawniane personalia użytkowników i fakty ich dotyczące, będą usuwane na prośbę zainteresowanych użytkowników.
22. Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty, jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP, oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.
23. Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje avatary. Avatar musi być dostosowany wielkością do podanego wzorca, który można pobrać ze strony profilu.
24. Dopuszczalne jest wstawianie do postów grafiki.
25. Na prośbę użytkownika moderator może usunąć dany post.
26. Głosować w ankietach mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy.
27. Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomości (PW) za pośrednictwem forum.
28.Forum może być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem, ogólnie przyjętymi zasadami etyki.
29.Wszelkie poprawki i zmiany w regulaminie będą wpisywane na czerwono żeby się nie zrobilo „ i / lub czasopism”
30. Książka skarg i wniosków dostępna jest u Administratora forum [/i]
Dlaczego warto się zarejstrować? - możesz pisać posty - możesz tworzyć nowe wątki - możesz tworzyć ankiety - możesz głosować w ankietach - możesz wysyłać wiadomości do innych użytkowników - forum oznacza nowe (od ostatniej wizyty) posty, więc łatwiej jest je czytać - możesz ustawić własne preferencje przeglądania forum (np. wyłączyć avatary) - nie musisz się za każdym razem logować -przeglądarka zapamiętuje hasło Do rejestracji potrzebny jest tylko e-mail a całość trwa kilka minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|